מאבטחת בקניון אילון נופפה בסכין על חרדית: "אם אמצא אצלך כזה, אעשה לך בדיקה גופנית"

ארי וידר 4 Comment on מאבטחת בקניון אילון נופפה בסכין על חרדית: "אם אמצא אצלך כזה, אעשה לך בדיקה גופנית"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"אם אמצא אצלך דבר כזה בתיק, אעשה לך בדיקה גופנית מלאה" – כך תוך שהיא מדגימה בידיה על סכין גדולה, פנתה מאבטחת בקניון איילון לנערה חרדית שביקרה אתמול (יום ד') בקניון.

לאתר 'קול חי' נודע כי הנערה החרדית הגיעה לצורך קניות בקניון איילון הסמוך לבני ברק, וביקשה להיכנס בשערי הקניון. כשהגיעה לשער הקניון פנתה אליה אחת המאבטחות וביקשה לבדוק את תיקה האישה. על אף שבבדיקת התיק לא נתגלה כל חשד, בחרה, מסיבה שאינה ברורה, המאבטחת להוציא סכין מעמדה הסמוכה אליה, ותוך שהיא מנופפת עם הסכין בידה לעבר הנערה הטיחה בה "אם אמצא אלך דבר כזה, אעשה לך בדיקה גופנית מלאה".

הנערה המושפלת והנסערת לא השיבה דבר אך פנתה להנהלת הקניון והגישה תלונה נגד המאבטחת.

קרובת משפחתה של הנערה אמרה לאתר 'קול חי': "זו הייתה חוויה טראומתית ביותר לנערה חרדית עדינה שאין לה כל קשר עם סכינים וטרור. אנו רואים את ההתנהגות הזו כהתנהגות מופרעת שאסור שתקרה".

מקניון איילון נמסר בתגובה לאתר 'קול חי': "הנושא נבדק מול המאבטחת. אנו מתנצלים על עגמת הנפש אשר נגרמה ללקוחה. המאבטחת הושעתה מעבודתה עד לתום הבירור".

מדוברות הקניון הוסיפו ואמרו: "יש לציין כי המאבטחים בקניון אילון עובדים יומם וליל ותחת לחץ כבד ,בעבודה שאינה קלה, אך כמובן הדבר אינו מצדיק התנהגות שאינה מכבדת את לקוחותינו".



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    די די ההנברקיות האלו מטומטמות אני לא מאמינה שיעשו דבר כזה .

  2. 2

    טוב מאד שפירסמתם את המקרה החמור הזה וטוב עשו הנהלת הקניון שהשעתה את המאבטחת.
    זה מקרה חמור ביותר. אסור לאפשר זאת.

  3. 1

    זה ממש גרוע! אם חיילת עושה דבר כזה אפילו על ערבי היא נכנסת לכלא אבל מאבטחת על משהי חרדית לא???? ממש שחוצפה! טוב שהיא הגישה תלונה למרות שחבל לי על הנערה! זו צלקת לכל החיים……